• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Podanie o powrót] Dagaa
1. Nick Na Serwerze: Dagaa
2. Wiek: 17
3. Czy posiadasz TeamSpeak3 i sprawny mikrofon[Tak/Nie]: oczywiście
4. Ile już grasz na serwerze RealCraft: od lipca 2013
5. Ile czasu będziesz mógł poświęcić na:
- Serwer: 2-3h
- TeamSpeak3: 2-3h
- Forum: 3-4h
6. Ile aktualnie godzin spędziłeś na tej edycji(/stats)(dowód ss): http://puu.sh/rIA8H/0f73efac8b.png  nadrabiam cały czas, ok?Uśmiech

7. Parę zdań o Sobie:

Elo here! Pewnie cześć z was mnie pamięta i wie już o mnie dość dużo, ale dla tych co mnie nie kojarzą parę zdań o mnie.Uśmiech Mam na imię Daga/Dagusia, wiek jw. Obecnie jestem w 2 klasie w technikum weterynaryjnym. Ze względu na dużą odległość do szkoły jestem w tygodniu w internacie. Interesuję się także grami/informatyką/anime/książkami. Co do poczucia humoru... jest specyficzne Uśmiech

8. Dlaczego właśnie Ty?

- Byłam już na tym serwerze Adminką i to dość długo, więc mam doświadczenie (szczególnie, że nie spotkałam się z tym, żeby ktoś na mnie narzekał Uśmiech),

- znam komendy (nie, nie tylko te podstawowe),

- znam regulamin, taryfikator kar oraz część administracji (tych o dłuższym stażu),

- załatwiam sprawy szybko i staram się, żeby przebiegło to jak najbardziej bezkonfliktowo,

- jestem odpowiedzialna, sumienna i zorganizowana,

- bardzo dobra znajomość ortografii/interpunkcji i w ogóle Języka polskiego.

9. Jakie jest twoje doświadczenie?

Byłam administratorką na RealCrafcie oraz na paru innych serwerach. Byłam również budowniczym na chyba 4 serwerach.

10. Co zamierzasz wnieść na serwer po przyjęciu do administracji?: ...

Miłą atmosferę, parę pomysłów dot. rozwoju serwera, ogarnięcie graczy (za czym idzie spokój na serwerze i chat'cie oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów), czy dać możliwość PWWP ponownego sprawdzania reklam pod względem polonistycznym. Uśmiech