• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akceptowane [Podanie] DarkeyPro [Akceptowane przez kkkkl1212]
Lightbulb 
1. Nick Na Serwerze: DarkeyPro
2. Wiek: 17
3. Czy posiadasz TeamSpeak3 i sprawny mikrofon?[Tak/Nie]: Tak
4. Ile grasz już na serwerze RealCraft?: Gram od około 2013 roku z przerwami.
5. Ile czasu będziesz mógł[a] poświęcić tygodniowo na: 
- Serwer: 25h
- TeamSpeak3: 25h
- Forum: 4h
6. Ile czasu spędziłeś/aś na tej edycji w momencie pisania podania?(/stats)(dowód ss): 142h
7. Czy byłeś kiedykolwiek karany na serwerze banem? (Jeżeli tak prosimy o podanie powodów): Nie byłem nigdy karany.

8. Parę zdań o Sobie [W szczególności o dotychczasowej działalności w internecie]:
Zacznę od tego, że nazywam się Tymek. Uczęszczam do szkoły technicznej o profilu energetyki odnawialnej. Działalność w internecie zacząłem bardzo wcześnie, a mianowicie w wieku 9 lat to wtedy właśnie złożyłem swój pierwszy komputer. Cała historia mojej aktywności w internecie jest raczej tu zbędna, więc wspomnę tu tylko o najważniejszych epizodach.
Kiedy miałem 12 lat posiadałem kanał na youtube o tematyce graficznej(speedarty z photoshop cs4, jakieś mało profesjonalne animacje w cinema4d itd).
Rzeczą normalną w tym wieku są nagłe zmiany zainteresowań u mnie była to fotografia którą porzuciłem w wieku 14 lat z powodu problemów rodzinnych.
Jako piętnastolatek prowadziłem kanał o tematyce gier, dokładnie wyszukiwanie błędów, luk itd.
Posiadam podstawową wiedzę na temat języków HTML i C. Również na poziomie podstawowym umiem skonfigurować serwer z CentOS.

9. Dlaczego mamy wybrać właśnie Ciebie?
-Jestem bardzo opanowany, spokojny, nie wybucham, znam zasady pisowni.
-posiadam doświadczenie, znam komendy modchata jak i wyższych rang(authme, worldedit, worldguard, worldboarder i oczywiscie essentials)

10. Jakie jest twoje doświadczenie [Nie tylko serwery minecraft a także inna działalność w internecie]?:
-pluginy (authme, worldedit, worldguard, worldboarder i oczywiscie essentials)